deutsch  english    

Omgaan met stress? 5 bewezen tips!

Bij een teveel aan stress denk je aan een week ontstressen aan het zwembad. Omgaan met stress? “Niksen helpt niet”, zegt dr. Erik Scherder, Nederlands beroemdste neurowetenschapper. Omgaan met stress van alledag, doe je wél met de hieronder bewezen brein-fixers.

Omgaan met stress zoals je die op een gemiddelde kantoordag ervaart, doe je liever met 4 slimme middeltjes die je brein, welke lijdt onder stress-overload, bewezen regenereerd. Op een heel simpele manier, elke dag (en nacht!) opnieuw:

1. Luister muziek!
2. Beweeg!
3. Leer!
4. Slaap!
5. Stop met multitasken!

Wil je meer lezen over het hoe en waarom? Hier lees je meer, met uitleg en een mini-college van prof. Scherder.

Wil je de gelezen theorie in de praktijk brengen en leren? Tacoyo brengt de tips op unieke wijze in de praktijk met aandacht voor muziek, bewegen, leren en rust nemen. Zo leer je op plezierige wijze een wijze van doen waarmee je je dagelijks leven kunt verbeteren en om zo je psychische draagkracht te vergroten. Kom gerust langs voor een proefles bij één van de locaties bij jou in de buurt!

Prof. Scherder

Terug naar het nieuwsoverzicht

 

Deze pagina is gepubliceerd op: 2017 juni 01

NAAR BOVEN